»V najboljših knjigarnah odkrijemo tudi knjige, za katere sploh nismo vedeli, da jih iščemo. Najboljši knjigotržci v državi namreč poznajo svoje bralce in jim dajejo ideje. Noben algoritem, ne glede na to, kako izpopolnjen je, jih ne more posnemati.«
»Knjigarna v mentalnem smislu deluje povsem drugače od denimo knjižnih polic v trgovskem centru, saj ponuja celovit program. V knjigarno pride bralec, ki ima več časa in se mu ne mudi, pregleda več knjig in razmisli, katero bo kupil. To je mogoče nekdo, ki več desetletij kupuje knjige in ve, kaj išče. Zidane knjigarne kot celovit prostor ponudbe, knjig, knjižne kulture in dogodkov so nujne.«
»Neodvisne knjigarne ne prodajajo istih naslovov kot druga prodajna mesta – ponujajo več leposlovnih prvencev, bolj zahtevne izdaje.«
»Tisto, česar se bojim, je, da bomo nekega dne odprli knjigarne, kupcev pa ne bo.«
»Letošnje leto se je zelo dobro začelo.«
»Iz teh razlogov dajemo pobudo za čimprejšnje ponovno odprtje knjigarn in uvrstitev knjigarn med dejavnosti, ki predstavljajo nujno infrastrukturo za nemoteno delovanje življenja prebivalk in prebivalcev Slovenije.«
»Poglavitni namen knjižice je pomagati bralcem pri vsakodnevnem soočanju s stresnimi okoliščinami, vendar priročnik lahko spremlja bralce tudi v lepih trenutkih radosti in miru, ki jih v današnjih časih kljub vsem izzivom ne smemo pozabiti.«
»Vedno računam, da bodo bralci sodelovali z mano. Tudi biti dober bralec je neke vrste umetnost: v branje moraš vložiti energijo, vključiti lastna čustva, občutja in spomine – celo življenje.«
»Če pogledamo samo knjigarne, pa v Avstriji govorimo o 40-odstotnem upadu.«
»V knjigi se bralec ne sme ustaviti pri zgodbah, ampak mora tudi v razmislek.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju